Történet

2018

A Click On – xFLOWer cégcsoport egyre több helyütt jelenik meg a médiában, mint a folyamatkezelés szakértője. Emellett olyan neves szakmai konferenciákra érkezik meghívás – szakmai előadóként – mint az Evolution vagy a Media Hungary, ahol az értékesítési illetve ügyfélszolgálati folyamatok kezelése és automatizálása a fő téma. Sajtómegjelenéseink között immár olyan nevek szerepelnek, mint a Forbes vagy az Origo Üzletrész rovata. A KKV szektor is egyre nagyobb érdeklődést mutat a folyamatkezelés illetve a workflow rendszerek iránt, mely hatására ügyfélkörünk folyamatosan bővül. 
 

2017

A nemzetközi terjeszkedés következő lépéseként megalakul az xFLOWer Incorporation leányvállalatunk az Egyesült Államokban. Elkezdődik az értékesítési és marketing tevékenység, melynek hatására több sikeres termékbemutató kerül megrendezésre. 
A Pannon Egyetem illetve a Wekerle Sándor Üzleti Főiskola felkérésére több előadást és szemináriumot tartunk ezen intézményekben gazdaságinformatika szakos hallgatók számára. Utóbbi intézmény tananyagába is emeli az xFLOWer-t illetve a folyamatkezelést is.
 

2015-2016

A magyarországi piacon túl is sikeresen értékesítettük megoldásainkat. A teljes vállalatcsoport bevételének jelentős részét adja az exportként értékesített szolgáltatás.
Saját tulajdonú irodaházba költöztettük központi budapesti fejlesztési központunkat, mely a korábbi feltételeknél sokkal kedvezőbb és biztonságosabb munkakörülményeket biztosít.
 

2014

A Click On Informatikai Kft. két üzletága szétválasztásra kerül. 
Click On Hungary néven elsősorban a dokumentumkezeléssel, folyamatkezeléssel, ügyfélszolgálattal, CRM-mel foglalkozó termékvonal fejlesztésével foglalkozik. A cég elsődleges/kiemelt terméke az xFLOWer keretrendszer, de párhuzamosan a termékfejlesztéssel a tanácsadói, üzleti elemzői üzletág is fókuszba kerül. 
 

2011-2014

A KKV szektor felé új üzleti modell kerül felépítésre, mely keretében az értékesítési modell és a termékcsoport is teljesen újragondolásra, átalakításra kerül. Megoldásainkat felhőszolgáltatásként "ready-to-use" modellben értékesítjük. 
 

2010-2013

Nemzetközi szinten több nagyvállalat kezdi el alkalmazásaink használatát. Távközlési, biztosítási és kereskedelmi területen kötünk hosszú távú megállapodásokat külföldi felhasználókkal, partnerekkel. Ügyfeleink vannak az alábbi országokban: Ausztria, Csehország, Luxemburg, Hollandia, Lengyelország, Románia, Szlovákia. 
 

2001-2010

Magyarország meghatározó nagyvállalatai építenek megoldásainkra. Magyar és nemzetközi tulajdonú pénzügyi, távközlési, kereskedelmi és szolgáltató cégek Click On által fejlesztett szoftvereket használnak. Megoldásainkkal áttételesen milliónyi ember kerül kapcsolatba, megoldásaink éves szinten százmilliónyi ügyfélkontaktust, dokumentumot, levelet, számlát, e-mail-t, SMS-t tárolnak és keletkeztetnek, és ennek megfelelő számú döntéshozatalt (jóváhagyás, elutasítás, elküldés, várakoztatás, ellenőrzés, visszahallgatás, minőségbiztosítás, stb.) támogatnak. 
 

2001

Megalakul a Click On Informatikai Kft., mely informatikai rendszereket készítő és azt bevezető fővállalkozóként jelenik meg a piacon. 
A cég alapvetően két fő termékkörrel foglalkozik:
• ERP
• Dokumentumkezelés, Workflow, Ügyfélszolgálat, CRM
 

1998

A Click On Bt. magyar magánszemélyek által alapított független vállalkozás. Jellemzően alvállakozóként működik közre Magyarország legnagyobb informatikai projektjeiben, főként ügyfélszolgálati és folyamatkezelés területen.
 

1996

A Click On divízióként működik egy nagy magyarországi szoftverfejlesztő cégen belül, elsősorban a telekommunikációs szektornak végezve fejlesztéseket.