automatizált folyamatok

Automatizációs lehetőségek xFLOWer-ben

Hogyan automatizálhatunk üzleti folyamatokat?

A vállalat operatív, elsősorban adminisztratív tevékenységeinek jól meghatározható körét automatizálhatjuk workflow rendszerrel. Ilyenek lehetnek egyes algoritmizálható, vagy jól körülírható feltételek mentén meghozott döntések, adatmásolás, adattranszformációk, dokumentumok generálása, jóváhagyása és egy sor más hasonló tevékenység, ahol adatokkal, és vagy dokumentumokkal zajlik munkavégzés. 

A workflow rendszer hatalmas előnye automatizáció szempontjából más rendszerekhez képest, hogy nem csupán egy-egy tevékenység kezelését és automatizálását valósítja meg, hanem a teljes üzleti folyamat minden lépését irányíthatjuk általa. Így a teljes folyamatot áttekintve határozhatók meg az automatizálható feladatok, melyek egymással szinkronban, egymást támogatva valósulhatnak meg. Ennek köszönhetően egységesen, az egész tevékenységláncon átívelően implementálhatunk különféle automatizmusokat, akár több IT rendszeren keresztül is úgy, hogy ne okozzunk fennakadást, összeakadásokat a folyamat során.

Előnyök

Kevesebb hibalehetőség

A workflow bevezetés haszna cikksorozatunk első részében megvizsgáltuk, hogy milyen, elsőre talán nem evidens haszna lehet egy ilyen rendszer alkalmazásának a munkavállalók szempontjából. Sorozatunk jelen, második részében ügyféloldalról szemléljük ugyanezt a témakört: ügyfeleink vajon érzékelik valamilyen módon az új rendszer használatát?

Gyorsabb átfutási idők

A workflow bevezetés haszna cikksorozatunk első részében megvizsgáltuk, hogy milyen, elsőre talán nem evidens haszna lehet egy ilyen rendszer alkalmazásának a munkavállalók szempontjából. Sorozatunk jelen, második részében ügyféloldalról szemléljük ugyanezt a témakört: ügyfeleink vajon érzékelik valamilyen módon az új rendszer használatát?

Kisebb munkaerőigény

A workflow bevezetés haszna cikksorozatunk első részében megvizsgáltuk, hogy milyen, elsőre talán nem evidens haszna lehet egy ilyen rendszer alkalmazásának a munkavállalók szempontjából. Sorozatunk jelen, második részében ügyféloldalról szemléljük ugyanezt a témakört: ügyfeleink vajon érzékelik valamilyen módon az új rendszer használatát?

Automatikus döntések

xFLOWer-el többféle automatikus döntés meghozatala is lehetséges. Az első, és talán legegyszerűbb eset, amikor meglévő adatok alapján dönt a rendszer. Például ha egy számla összege 10.000.Ft alatti, akkor egy, ha 10.000.Ft feletti, akkor viszont legalább két jóváhagyás szükséges rá. A rendszer az összeghatároknak megfelelően viszi tovább a folyamatot, automatikus, adatalapú döntés alapján. Lehetséges olyan eset is, amikor a rendszer bizonyos meghatározott, nem-adatorientált kritériumok alapján hoz döntést. Például ha egy feladat határideje lejárt, akkor aznap a felelőst értesíti, másnap a felettest, harmadnap viszont már felsővezetőt – természetesen beállítástól függően. Vagy akár helyettesítések szervezése esetében automatikusan választhat helyettesítőt, fogadhat be vagy utasíthat el szabadságigényt és így tovább.

Dokumentumok automatikus létrehozása

A napi munka során sokféle, akár nagy mennyiségű sablonizált dokumentummal dolgozunk. Ilyenek lehetnek akár árajánlatok, szerződések, teljesítési igazolások, igénylések, igazolások vagy bármi. Minden ilyen dokumentum automatikusan hozható létre xFLOWer-ben, ami nem csak az egyes adatmezők – mint pl. név, cím, telefonszám, stb. – automatikus kitöltésére képes, hanem akár egész dokumentumszekciókat is megváltoztathat előre meghatározott, komplex paraméterek alapján. Természetesen a készülő dokumentumok verziókövetése is automatikus: ha egy előállított dokumentum például nem kerül jóváhagyásra, akkor új, módosított verziót készít belőle a rendszer.

Automatikus folyamatindítás

Az xFLOWer workflow rendszer képes különféle kritériumok alapján automatikusan elindítani meghatározott folyamatokat. Határidő, dátum, vagy egy esemény bekövetkezte alapján indulhatnak újabb folyamatok, vagy léphetnek tovább már futó ügyek is. Például ha egy email érkezik az ügyfélszolgálathoz, akkor egy ügyintézési folyamat indul, ha egy szerződés lejárta közeleg, akkor a szerződés megújítás folyamata indul el.
xFLOWer összeköthető bármilyen másik informatikai rendszerrel, így például, ha az ERP rendszer szerint az ügyfélnek tartozása van, akkor kintlévőségkezelési folyamat indul el automatikusan, ha automatikusan mérhető műszaki probléma van, akkor pedig a hibaelhárítás indulhat önműködően. 

RPA - szoftver robotok

Robotic Process Automation

Ha két informatikai rendszert nem lehet a “háttérben” összkapcsolni, akkor is megoldható az automatizáció.
Rengeteg ilyen eset létezhet: pl. 15 weboldalon kell kikeresni a legolcsóbb beszerzési forrást.

xFLOWer és RPA eszközök összekapcsolásával rengeteg munkarő spórolható és hiba előzhető meg. 


 

Elolvasom

Lorem ipsum dolor sit amet makbet dükben incsom du a haventuritom.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Etiam eget viverra nibh, ut facilisis arcu. Sed vehicula consectetur ante ut molestie. Aliquam euismod nunc quis consequat luctus. Morbi eu congue sem, id varius mi. Donec placerat feugiat leo, sed fermentum nibh. Proin non elit vel nisl tristique lacinia. Nulla varius est et odio vestibum. quis mollis dui mattis. Sed tristique varius purus fermentum rutrum. Pellentesque augue lacus, pellentesque sit amet.

Automatizálja üzleti folyamatait xFLOWer-rel és takarítson meg értékes munkaidőt, kevesebb hibalehetőség és gyorsabb megvalósítás mellett!

VEGYE FEL VELÜNK A KAPCSOLATOT!

    Felhasználási esetek

    Kárbejelentések kezelése Workflow-val

    Ügyfelünk Magyarország egyik meghatározó biztosítótársasága. Lakásbiztosításra szerződött ügyfeleik számára assistance szolgáltatást is kínálnak a klasszikus biztosítási szolgáltatásokon túlmenően; azaz ha például egy ügyfélnél valamilyen káresemény történik, akkor a biztosító azonnal intézkedik a kár elhárítása érdekében.

    Elolvasom